piątek, 14 lutego 2020

Walentynki



Jakoś specjalnie nie obchodzę tego dnia ale zawsze twierdzę ,że każdy powód dobry,żeby bliskim sprawić trochę radości :)

I tak powstała niezła gromadka serduszkowych szydełkowych zawieszek.Kilka z nich także jako upominki urodzinowe.
Różne kolory  bo starałam się dobrać do upodobań obdarowanych.





A mnie się dostały kwiaty od Chłopaków


A od mojej Mamy miseczkę na włóczkę i szydełkowe serducho 😍


Dziękuję Mamuś :)



Udanego wieczoru Wam życzę❤

~~~~~~~~~~~
Dziękuję za poprzednie komentarze

9 komentarzy:

  1. Podobają mi się te serduszkowe zawieszki. Oj, bardzo podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszkowe zawiesxki cudowne mam i Ja jedna dziekuje .Kwiatki piekne brawa dla chlopakow buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jaka świetna miseczka! co do obdarzania rodzinki własnoręcznymi wytworkami uważam że to urocze i jak mogę, też zawsze na jakieś święto, urodzinki daję mamie i teściowej (one doceniają najbardziej) coś własnoręcznie wyhaftowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszalalas! Matkas ject zachwycona, mowi ze widac jak wszystko ladnie dopracowalas :) A miseczek dzis sporo widzialam, wiec juz wiem jak sie je uzywa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne serduszkowe zawieszki :-) Upominki walentynkowe rewelacyjne! Skoro mamy Dzień Matki, Ojca, Babci, Dziadka to może i Dzień Zakochanych warto takimi drobiazgami uczcić :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zawieszki, wszystkie kolory sa sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszkowe zawieszki świetnie się prezentują. Fajny pomysł na upominki. Miska na włóczkę to fajna i przydatna rzecz. Mąż mi kiedyś takie cudo podarował. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja serduchowa zawieszka jest najladniejsza bo taka milusia i pastelowa !!!!Dzieks i zapomnialam podziekowac za wspaniale bizu x 2 takie filigranowe , w moim stylu !!!!Dana wszystkie prezenty wspaniale , nic dodac . A prezenty od mamy i chlopakow cudowne . Z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń