czwartek, 19 marca 2020

Serce

 W ten ponury czas jaki nam nastał,posyłam Wam serce gorące ,czerwone i bijące :)
Uważajcie na siebie ,dbajcie o swoich najbliższych, nie lekceważcie nakazów  i zakazów , bądźcie odpowiedzialni ,nie myślcie tylko o sobie ale i o innych :)

Serce na drewienku z Tigera .Mimo ,że proste w swej prostocie to miałam  z nim mały problem ale to na własne życzenie hihi.Uparłam się wyszyć go wszystkimi pasemkami muliny i niestety brakło mi nici.Wykorzystałam resztki z aniołka a serce ciągle nieskończone.I mimo ,że dużo z Was krytykuje chińskie zamienniki kilka mulin posiadam i właśnie ten kolor czerwieni idealnie się wpasował ,nie widać żadnej różnicy :)
Dzięki temu że wyszyłam sześcioma pasmami muliny ,serce jest pełne i sprawia mięciutkie wrażenie :)

Dla mnie prosto ale urokliwie :)





Zostańcie zdrowi 💓

                    *********************


Dziękuję za poprzednie liczne komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Serfuszko rzeczywiscie urocze Dzieje sie niestety coraz wiecej zachorowan Ja siedze w domu bo musze .A wy kochani trzymajcie sie i zakazow nie lamcie to jest bardzo wazne calusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serducho! Dobrze, że wyhaftowałaś sześcioma pasemkami muliny, bo ta puchatość jest cudna!
    Zdrowia dla Ciebie i Twojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny efekt! Taka poduszeczka na drewienku - super połączenie struktur! I masz rację - prosto ale urokliwie :). czasem takie proste rzeczy potrafią bardziej zachwycić niż przeładowane ozdobnikami cudactwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz wczoraj o tym pisalysmy, ale przeraza mnie ludzka nieodpowiedzialnosc i egoizm, zwlaszcza w obecnych czasach :(
    Serce fajne i nic nie widac, ze kolory laczone :P Wstazka pasuje idealnie :)
    Zdrowka Dana i zebys znowu mogla cos poxxx!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne serce, pelne milosci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. serducho cudne! dzięki za życzenia zdrowia i również dla Ciebie- stay safe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację prosto,ale niezwykle uroczo. Śliczne serducho. Dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń