niedziela, 23 lutego 2020

Daydreams z kardynałkiem - choinka luty

Zestawy Daydrems są piękne bez dwóch zdań i w tym obrazku zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) Oczywiście sprawczynią tej miłości była Piegucha :)
To od Anki właśnie dostałam wzór,resztki mulin ,nawet passe mi zeskanowała i kupiła ramkę😱No to jak tu nie brać i wyszywać😁
Kanwę kupiłam sama ,nie jest w takim kolorze jak oryginał ale jest zielona i pasuje 😁

Tyle wyszyłam oryginalnymi nitkami.



Resztę nitek dobrałam kolorystycznie używając tabeli DMC .Niestety umknęły mi fotki przed kreskowaniem,więc od razu po kreskowaniu.
Ładnie ,prawda?😁



No i tu zaczęły się małe kłopoty
Haft nie zgadza się z passe ,naciągałam ,prasowałam (przez to knoty się zdeformowały😩)No i nic nie wykombinowałam ,jest jak jest i lepiej nie będzie😁




 W cudnej kolorystycznie dobranej ramce prezentuje się bosko 😍






Jak widać w tytule obrazek zgłaszam do zabawy "Choinka" u Kasi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję za poprzednie komentarze.
Szydełkowe serducha zaskoczyły wszystkich😁

14 komentarzy:

  1. Śliczny ci on wszystko jest ok ciekawe jak mnie wyjdzie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kardynalek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dana! Obłędny jest! Te niedociągnięcia są ale trzeba się mocno wpatrywać by dostrzec co gdzie nie gra! Laicy na pewno się nie zorientują ;-) Piękny kardynałek! Zachwycona jestem okrutnie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, niespodziewalam sie takiej milosci :P
    Strasznie marudzisz, a nie widzisz, ze u mnie tez sa niedociagniecia? Dopasowalam wg czubka glowy kardynalka, a reszta... hmmm, ostrokrzew jest jaki jest i nie musi sie idealnie zgadzac z passe. Moze tak samo zmien jak u mnie i bedzie lepiej?
    No i powodzenia Pani Neli, jestem ciekawa trzeciej sztuki z tego samego zestawu :D
    No i czemu juz Dimensions nie produkuje tych zestawow?????? Czemu? Za drogo im wychodzily? Bo w brak chetnych nie uwierze patrzac na obecne ceny na ebayu....

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kardynałki! Haft pięknie się prezentuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała paca, oj jaka szkoda że ja już na haft krzyżykowy nie mam czasu... ;) I jak tam koleżanka poradziła sobie z serwetką? Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Nie marudź, bo niedociągnięć na pierwszy rzut oka nie widać ;) całość prezentuje się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft a z ramką prezentuje się bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ptaszek, obraz pierwsz klasa!!!😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Kardynałek...czyli ulubiony świateczny motyw wielu osób.
    W Twojej wersji naprawdę pięknie się prezentuje a oprawa wygląda profesjonalnie
    więc naprawdę jestem zachwycona:)
    Pozdrawiam słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodycz kardynałek!
    a u mnie za oknem baraszkują. Się w bieganego po balustradzie i pobliskich krzaczorach bawią...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny kardynalek - z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, śliczności :) Prawdziwy klejnocik :)

    OdpowiedzUsuń