wtorek, 11 stycznia 2022

Podsumowanie 2021

Mimo ,że na blogu właściwie panowały hafty choinkowe to nie znaczy ,że aż tak się leniłam😁

Dlatego bez wstydu wstawiam 4 kolaże z pracami z zeszłego roku😊


Oczywiście na pierwszym miejscu wspomniane już choinkowe hafty.

Dotrzymałam warunków zabawy i stworzyłam 12 świątecznych prac otrzymałam wyróżnienie Mistrzyni 😁 i bawię się  również i w tym roku 😁

Szydełko,po raz pierwszy druty ! powstała opaska😁👍 to było wyzwanie 😱 i jeszcze włóczka z cekinami😁 postawiłam sobie wysoko poprzeczkę ale nie poddałam się i mam 😁👍

Po raz pierwszy również makrama 😁 i o ile serce poszło w miarę łatwo tak już z sowami był drobny😉problem ,skończyłam i w pewien sposób jestem z nich też dumna😁 oraz pozostałe hafty : dwa obrazki pamiątkowe i różane biscornu😊



Śnieżynki które powstawały w tak zwanym międzyczasie😁


I inne szydełkowce,maskotki które też są moim absolutnym debiutem bo nigdy dotąd nie robiłam nic 3D 😁,chusty ,siatka i torebka ze sznurka oraz zabawka sensoryczna piesek do której wygrałam wzór 😁


Leniwo czy pracowicie? Pracowicie 😁👍

Dziękuję Wszystkim za komentarze,słowa otuchy i wsparcia ,mojej Mamie za wierne kibicowanie i aktywny udział ze mną we wszystkich wyzwaniach❤

Życzę Wam Wszystkim zdrowia i kolejnego kreatywnego  Nowego Roku🥰


                          ************


Zgłosiłam się również na Candy u AgaS😁
Piękne miejsce ,odwiedźcie koniecznie🙂








6 komentarzy:

  1. Bardzo pracowicie; cudności Twoje ręce stworzyły 👏👏👏 Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pracowicie, do tego same cudowności powstały;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  3. Rok mialas pracowity no i powstalo wiele przepieknych wspanialosci 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Dana, Ty leniwcze blogowy :P Popraw sie z prezentowaniem prac!
    Wiesz, ze ja najbardziej lubie ogladac Twoje xxx, wiec prosze w tym roku o wpisy nie tylko choinkowe :P
    Rownie lub bardziej tworczego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło matko bardzo pracowicie, ile ślicznych prac, jaka różnorodność. Brawo. Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kreatywny rok ,najbardziej podobają mi się siatka na zakupy i torebka bo można się nimi cieszyć i codziennie . Iwona

    OdpowiedzUsuń