poniedziałek, 31 stycznia 2022

Wisiorek

 Kolejne wyzwanie ,które sobie wyznaczyłam w końcu zrealizowałam😊

Bardzo podobały mi się wisiorki ,które tworzy Violetta Ewa i pięknie prezentuje nam na grupie Świry Rękodzieła😊  

Violetta była tak miła ,że stworzyła dla nas tutorial jak krok po kroku wykonać taki medalion.

Podchodziłam do tematu jak do jeża 🙈 przerażało mnie to wszystko ale w końcu wczoraj rozsiadłam się z potrzebnymi materiałami i stworzyłam cosik 🤣

Nie wiem czy się cieszyć czy wstydzić, same oceńcie 😊

Łatwo nie było ,o ile wyszywanie jakoś specjalnie nie sprawiło mi trudności to już złożenie tego w całość okazało się zbyt skomplikowane jak na moje możliwości manualne🙈

Dane techniczne:

kaboszon zakupiony dawno,dawno temu na Flohmarkt,len Belfast,mulina DMC i Anchor i czarne niefirmowe koraliki😊



q





*******

Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze❤

12 komentarzy:

  1. No widzisz i potrafisz sliczny zamawiam go dla siebie jak mi go dasz😀😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego 😀
    Ja też z chęcią stanę w kolejce po takie cudo hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest :) widzisz to nie jest takie trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie mistrzostwo świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny wisiorek ...Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. A to z Ciebie klamczuszek, co innego mialas xxx w weekend :P
    Jesli to jest pierwszy raz to wyrzuc moja "tworczosc", ktora Cie dawno obdarowalam, bo to masakra przy tym!
    Bardzo ladnie wyszly maki, a oprawilas je fachowo! Nie ma co, niech ten sie nosi fajnie i rob kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega wisior. Wszystko pięknie wykonałaś. Noś i bądź dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinny wisiorek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny! Ależ kusicie tymi wisiorami- może i ja spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No Kochana....to jest prawdziwy brylancik!
    Jeśli tak wygląda Twój pierwszy raz, to nie chcę nawet się domyślać co będzie dalej ;)
    Wspaniały haft i wisior w całokształcie...chylę czoła.
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny wisior! Takie maleństwo , a tyle detali.

    OdpowiedzUsuń