środa, 10 lutego 2010

Kolorowy zawrót głowy

Ale piekny dzien ,jak marzenie ,chcialoby sie kazdy taki miec: po pierwsze  dowiedzialam sie ,ze wygralam Candy u mamanicolki http://teczowechwile.blox.pl/html


Marzenko dziekuje jeszcze raz z calego serca i jeszcze raz prosze wysciskac Mala Nikolke :) Te wszystkie wspaniale rzeczy sa mojeeee ,nie moge jeszcze uwierzyc!!!


 



Po drugie: dostalam paczke Walentynkowa  a w niej same wspanialosci ,moja radosc dzis nie ma konca .


Niespodzianka Walentynkowa dotarla do mnie od Joasi  http://askoz-mojakraina.blogspot.com/


Same rewelacje: pudelko,kartka i czekoladki .Przede wszystkim pudelko wlasnorecznie wykonane ,pieknie ozdobione(dlatego to osobne zdjecie ) a w srodku jeszcze piekniej:serwetka serduszkowa,breloczek  serduszka  no i gwozdz programu :ogromne serducho.....   wykonane z wikliny papierowej ,podziwiam za cierpliwosc ,jeszcze nigdy nie probowalam nic w ten sposob zrobic ale po zobaczeniu kursu powiedzialam sobie od razu stanowcze nie!Dlatego bardzo sie ciesze ,ze mam takie cudo w domu.Asiu ogromne dzieki!!!


A teraz podziwiajcie co dostalam :)


 





 


Cudownie,cudownie.......


 


 


Zapomnialam jeszcze dodac ,ze Kolezanka wczorajsza Solenizantka byla zachwycona zawieszka powiedziala do mnie: jestes zdolna ,masz talent Dziewczyno :)   No i jak tu przestac tworzyc??? Dla takich slow warto szyc :) .......


 


Wam  rowniez  bardzo dziekuje za komentarze ,,ze zagladacie ,ze piszecie ,fajnie ,ze Was mam :)Jestescie wspaniale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz