czwartek, 3 czerwca 2010

3 imprezy

Urodziny mojego Synka (byly 31 maja) juz Siodme ,jak ten czas leci.Jeszcze miesiac i juz skonczy pierwsza klase a ja ciagle czuje jakbym to wczoraj tu przyjechala.


Ze wzgledu na alergie mojego Dzieciecia z ktora boryka sie od urodzenia ,nie moze spozywac zadnych produktow mlecznych ,ciasto Urodzinowe ma zawsze skromne ale calkiem smaczne :) Olejowe z jablkami(owoce moga byc rozne ) a, ze koniecznie mialo byc czekoladowe dodalam kakao :)



 


 


Dla nas ,na sprobowanie ,upieklam ciasto kokosowe .Przepis pochodzi z fantastycznego blogu   http://przystole.blox.pl/html


 



 


Dobre ,aromatyczne ciasto , nawet moj Maz ,ktory za kokosem nie przepada ,zjadl  prawie  pol blachy tego rarytasu :)


Dzien Dziecka ,ktory owszem tez i ja obchodze.Bylam bardzo pozytywnie zaskoczona jak przeczytalam Wasze wpisy ,myslalam ,ze tylko ja taka zakrecona jestem i traktowtana jak typowa Coreczka Mamusi i Tatusia. Tym razem dostalam bluzke i kase na swoje drobne wydatki :)


 


 


No i dzisiejsza imprezka sie odbedzie ,moje Dziecie swietuje z kolegami ,mam nadzieje, ze nie zwariuje z 6-stka Chlopakow :) idziemy na lody ,potem poskakac na placu zabaw i konczymy w MC chyba ciekawy program zaproponowalam? Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce:)


Szczerze mowiac  stresuje sie bardzo  no bo to z Dziecmi nigdy nic nie wiadomo :)


Jak sie nie odezwe w najblizszym czasie to znaczy ,ze nie przezylam hihihi......


 


 


Tradycyjnie dziekuje Wszystkim za odwiedziny i komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz