piątek, 12 sierpnia 2011

Wakacyjne wspomnienia ~Kraków ~

 Kraków to dla mnie miejsce magiczne ,bylam tam wiele razy i nigdy mi sie nie znudzi:) Na wycieczke namowila mnie Mama ,mnie pozostalo tylko przekonac mojego Meza ,ktory nie lubi podrozowac :( a juz w szczegolnosci po polskich drogach :) Po krotkich,mimo wszystko ,pertraktacjach stanelo na tym ,ze jak to ja poprowadze to mozemy jechac. Odcinek Katowice -Krakow pomimo autostrady ,koszmarnie drogiej i w remontach ciagnal sie i ciagnal ale dotarlismy w koncu szczesliwie na parking i ruszylismy zwiedzac :)


Rynek Glowny



Makieta Ratusza



 


Sukiennice



Kosciol Mariacki ,postanowilismy sie wdrapac na jego wieze .Latwo nie bylo hehe wysoko i wasko ,Turystow mnostwo ale warto bylo bo widoki cudowne



Szkoda ,ze zdjecia nie oddaja tego klimatu




Dziecko nie moglo sobie przepuscic zdjecia z Potworem :) :)



Adas na tle Sukiennic



I buszowanie za pamiatkami :)



W drodze by pokonac Smoka



 


I juz nad Wisla i przy Smoku Wawelskim



Smok pokonany mieczem zakupionym w Sukiennicach :) Wyzional ducha ale nie padl :)



Wawel



 


 


Makieta calego Zamku



I slynna ,zlota Kopula



 


oraz widok na Kopiec Kosciuszki


 



 


Wycieczka niezbyt dluga jednak zwiedzilismy kilka wazniejszych miejsc i Wszystkim sie podobalo :)


 Oczywiscie nie obylo sie bez pamiatek.Dwa naparstki zakupione w Sukiennicach,pocztowki nad Wisla.


Porcelanowy kupilam sama


 


 





 


a metalowy dostalam od Syna :)  Sliczny jest!



 




Serdecznie dziekuje za mile slowa pozostawione pod poprzednia notka :) 

1 komentarz:

  1. haftka54
    2011/08/12 07:53:49
    Kraków- piękne miasto, a niedużo jest w Polsce miast z tak urokliwymi zabytkami. Zazdroszczę wycieczki, dawno nie byłam w tym mieście!
    -
    vilemoo2005
    2011/08/12 08:43:29
    O widzę,żes u mnie była:):):)Mam nadzieje,że Ci się moje rodzinne miasto podobało:)Pozdrawiam.
    -
    april79
    2011/08/12 10:35:05
    super zdjęcia, i ja uwielbiam Kraków i jak mogę to go odwiedzam:)
    -
    anek-73
    2011/08/12 11:10:22
    Jak ja mam gdzieś jechać, to mi żadne drogi nie przeszkadzają :P Tylko z chodzeniem kłopot :( W Krakowie jeszcze nie byłam, chociaż mam zaproszenie od trzech lat... planowaliśmy w te wakacje i samochód odmówił współpracy :( Żałuję bardzo i ciągle wierzę, że jednak kiedyś jeszcze dane mi będzie obejrzeć te piękne miejsca, które pokazujesz na zdjęciach :) Ale za to mam z Krakowa aż trzy naparstki otrzymane dzięki Dobrym Ludziom :)
    -
    Gość: Susan, *.is.net.pl
    2011/08/12 11:16:27
    Piękne zdjęcia! Uwielbiam Kraków, zawodowo mam szczęście bywać tam codziennie. Kupę lat tam mieszkałam i naprawdę, ale to naprawdę kocham to miasto!
    Pozdrawiam
    -
    renataa25
    2011/08/12 15:56:04
    Piękne zdjecia i pamiątki!!!
    -
    alexls
    2011/08/12 16:11:23
    Dano sprawilas mi ogromna przyjemnosc dzisiejszym wpisem! Dziekuje!
    Milo bylo o poranku znalezsc sie w Krakowie! To jedno z moich ulubionych miast! Mam do niego ogromny sentyment i staram sie go odwiedzic jak jestem w Kraju. Ostatnio jak bylam rowniez wdrapalam sie na Wieze Mariacka! Fanstastyczna sprawa:)

    Pozdrawiam!
    -
    piegucha
    2011/08/13 06:09:46
    WOW! Prawdziwa z Ciebie turystka! W odroznieniu ode mnie:P Ja sobie lubie polazic gdzie mnie nogi poniosa, wiec nie koniecznie tam gdzie reszte ludzi:P
    Pamiatki fajne! Mialam podobna pocztowke od rodzicow, tylko z Sukiennicami, na biurku w moim office:P A metalowy naparstek mam taki sam, tylko bez Krakowa:P I juz mamie powiedzialam, ze jak w przyszlym roku pojada do Krakowa, bo co roku jezdza, to maja mi jeden naparstek kupic:) Bo ten moj jeden z herbem to za malo:P
    -
    prawdziwadoris
    2011/08/13 07:58:01
    Aż chce się znowu pojechać tak wspaniale i ciekawie wszystko wygląda.
    Pozdrawiam
    -
    cornelka2
    2011/08/13 15:33:55
    Pięknie było ,miałam taką wścicę jechać do Krakowa i pojechaliśmy . Było wspaniale jeszcze wyciągnę meża to sobie odwiedzę moje ulubione miejsca
    -
    madziorek-myslipisane
    2011/08/16 14:09:45
    ja kocham Kraków. mogłabym po nim chodzić i chodzić. Zawsze jak jestem w Polsce muszę zajrzeć do Krakowa !
    -
    Gość: anonimek, *.gorzow.mm.pl
    2013/04/14 09:29:05
    Ja również uwielbiam Kraków! Co roku na wakacje muszę tam pojechać.W tym roku zwiedzam jedną z dzielnic Krakowa- Kazimierz i wiem,że będzie super! :D

    OdpowiedzUsuń