środa, 20 lutego 2013

Spóźniona .....

Wstydzę się bardzo ale dopiero po tygodniu od urodzinowej daty dotarł mój skromny prezent do Pani Iwony Mamy Anki.


Nic mnie nie usprawiedliwia bo gdybym nie zostawiała wszystkiego na ostatnią chwilę wszystko byłoby w porządku a tak niestety  muszę się wstydzić :(


Mam tylko nadzieję ,że mimo wszystko ucieszyła Pania Iwonę zawartość tego  niebieskiego pudełeczka ,zupełnie zapomniałam ,że to nie Pani kolor:(


Całości nie fotografowałam tylko część robótkową i ją dziś zaprezentuję.


Tematyką trafiłam ,kolorami chyba też, gorzej z wykonaniem .


Praca dość trudna ze względu na nowości (dla mnie) w haftach,Lazy Daisy i te pajączki,kiedyś już wykonywałam ale w innej odsłonie :)


Wiem też ,że jeszcze dużo wody upłynie zanim moje prace na lnie będą perfekcyjne.Krzyżyki jasną muliną niestety nie wyglądają najładniej ,jednak na kanwie wyszywa się znacznie łatwiej ,no i zszywanie ,tutaj też muszę jeszcze poćwiczyć.Mimo tych mankamentów nieskromnie powiem,że ogólnie,aż tak źle nie jest :)


Zresztą same zobaczcie ,oceńcie i za wszelkie sugestie będę wdzięczna :)


Strona prawa


 




 


i lewa przeze mnie zmodyfikowana ,w oryginale znacznie się różni :)



I kilka mixów :)





 



 




 


Za miłe komentarze o serduszkowym biscornu w imieniu mojej Mamy serdecznie dziękuję.


 

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2013/02/20 16:19:26
    Aj zawsze na lnie mi się podoba a wzorek i wykonanie cudniste i jak zwykle uśmiechm się do Ciebie wiesz o co chodzi!!! całuski
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/20 16:30:18
    Dano!!!Tak jak pisalam - sprawilas mi ogromna radosc i niespodzianke...Wszystko przesliczne, a sercucho takie filigranowe...Przede wszystkim dziekuje za pamiec , to bardzo milo...Serduszka i biedronka i male czewone przesympatyczne , a herbatki ....Pudelko tez w moim kolorze , bo ja lubie wszystkie barwy...Jeszcze raz dziekuje - Iwona
    -
    piegucha
    2013/02/20 19:45:28
    Wstyd straszny, az sie nie wstydzilas pokazac i napisac:P "Gupia" jestes i juz:P
    Co do samego serca! Rzeczywiscie full wypas:D Ode mnie tak wypasionych prac Matkas nie dostaje, wiec fajnie ze cos innego:) No i jak przemyslane, ze serduszko:)
    Ciekawe te wszystkie szczegoly, ani lnu ani tych dziwnych (czyt. nowych dla mnie sciegow) nie probowalam, wiec juz czekam na maj jak sobie pomacam w realu:)
    Dziekuje, ze tak uszczesliwilas Matkasa!
    -
    ulikop
    2013/02/21 13:25:07
    zachwycająca delikatność. Urocze i nietuzinkowe, że nieco spóźnione? Tym bardziej niespodziankowało!
    Pozdrawiam cieplusio!
    -
    drugi.maurycjusz
    2013/02/21 17:42:31
    przepięna podusia!!:))
    -
    zakreconamysia
    2013/02/23 14:24:35
    Jakież to piękne ;o) Podziwiam Kochana ;o) Cudny wzorek, wspaniałe wykonanie, niesamowity pomysł i bajeczne zdjęcia - czego chcieć więcej ;o)
    -
    moteczek
    2013/02/23 19:24:05
    Danuś - wstydzisz się? A dlaczego się wstydzisz? najważniejsze, że obdarowana zadowolona. Utrudniłaś sobie zszywanie maksymalnie, bo szyłaś po skosie, a to bardzo trudne nawet dla wprawionych.
    Serduszko jest urocze, a co to za haft Lazy Daisy? Nie mam zielonego pojęcia, wiec tym bardziej podziwiam i gratuluję udanej pracy.
    Pozdrawiam cieplutko
    -
    kubu52
    2013/02/28 12:08:45
    Cudowny!! :)

    OdpowiedzUsuń