piątek, 1 marca 2013

Dwa ptaszki :)

 


Miłość zwyciężyła!!!!


Porcelanka poszła w kąt i zajęłam się tym sympatycznym ptaszkiem :)


Tak to jest  jak odwiedza się znajome  blogi :) wpadłam do Zakręconejmysi  no i jednocześnie wpadłam w kardynałkowe sidła:)


Znowu pokusiłam się o len tym razem koloru ecru .W oryginale po prawej stronie obrazka powinien być napis :Hope ale ni jak nie kojarzy mi się z tym ptaszkiem i zrezygnowałam z niego a w zamian wyszyłam  według własnego pomysłu kolejną gałazkę :)


Wyszywało się świetnie i efekt zadowalający pozostało tylko wykończenie :)


 


Moja wersja kardynałka



 



 


 



 



 


 



 


Teraz się pewnie zastanawiacie gdzie ten drugi,tytułowy ptaszek?   A odleciał w samo południe do mojej mamy hihihi, zapraszam :)


 




 


  Dzięki wielkie za  wszystkie serduszkowe komentarze.

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/01 14:09:57
    Ale sliczny Kardynalek , taki jak nasz Pulpet....Z pozdrowieniami - Iwona
    -
    cornelka2
    2013/03/01 18:01:09
    Ale znajomy kardynałek chyba przyleciał też do mnie są bliżniaczki ,pięknie się go robiło całuski
    -
    piegucha
    2013/03/01 19:46:53
    Hope jak hope, mnie sie "pulpeciki" kojarza z Michigan, ale nieco za dlugo by wyszlo:P
    Ochrzanic Cie musze, wiesz za co! Kurka, kiedy Ty chcesz skonczyc porcelanke? Ty sroko jedna:P No i myslalam, ze jednak wykonczysz:( Caly filc wykupili w sklepach?:P
    A z lnem to sie ostro zakochalas:P A moze caly zapas kanwy ukradli? :P
    Niewazne, najwazniejsze, ze kardynalek sliczny, moze nieco chudszy niz Pulpet, ktorego Matkas dzis strasznie macala na skypie:P
    A zapraszac do Twojej mamy mnie nie musisz, bo wlasnie do niej zajrzalam najpierw:P
    -
    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/03/02 19:26:54
    Oba kardynałki obejrzałam i oba są śliczne! Choć ten na lnie troche bardziej mi się podoba, ale jestem ostatnio zafascynowana lnem :)
    -
    paga-tek
    2013/03/03 00:02:18
    Slicznie sie prezentuje. Ja tez uwielbiam te ptaki :)
    -
    Gość: Jomo, *.net-com.net.pl
    2013/03/04 20:48:00
    Kardynałek jak marzenie!
    :)
    -
    Gość: agata, *.b-ras1.wtd.waterford.eircom.net
    2013/03/08 14:00:46
    świetny kardynałek, a zamiana napisu na gałązke to bardzo trafiony pomysł :)

    OdpowiedzUsuń