piątek, 22 marca 2013

Pogodnych Świąt Wielkanocnych

Tak wcześnie   bo jutro  wyjeżdżam  :) :)


Pragnę,więc złożyć Wam życzenia na te Święta Wielkanocne  aby były one i refleksyjne, i radosne w myśl ich tajemnicy oraz przesłania. Niech te Święta będą też spokojne i rodzinne, niech wszystkie waśnie wygasną i niech nie zabraknie ciepła bliskich osób.


Takimi Osobami mam tą przyjemność się otaczać ,zawsze o mnie pamiętają i radość sprawiają :)


Dotarły już do mnie piękne kartki od Anki-Pieguchy ,śliczne jajo i jeszcze piękniejsza widokówka z michigańskimi ptaszkami .I tylko tego Ci w tej Hameryce zazdroszczę ,że możesz podziwiać te pulpetowate Kardynałki i Robinki i inne cuda natury :) a motyle to też muszą być wypasione :D :D


Dzięki Anka :)


 


 



 


Od Pani Iwony ,Mamy Anki :) Szczególnie dziękuję za te cudne słowa w środku kartki ,przeczytałam i uśmiech nie schodzi :)


 



 


I od Oli_ alexls ,prawdziwie polska kartka z dalekiej Ameryki ,Olu dzięki za pamięć :)



 


Znikam na całe dwa tygodnie ,trzymajcie się i dzięki za poprzednie komentarze,bye,bye :)


 

1 komentarz:

  1. piegucha
    2013/03/22 23:51:13
    Dana, szerokiej drogi i aby te 2 tygodnie dluzyly sie jak 2 miesiace! Pozdrow ode mnie nasze Katowice!
    I z daleka od neta sie trzymaj:P
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/23 08:49:09
    Dana- szczesliwej drogi i duzo radosci ze wspolnych , rodzinnych, swiatecznych dni...Iwona
    -
    cornelka2
    2013/03/23 09:23:57
    Chciałabym żeby były dwa miesiące ,ale i tak jestem szczęśliwa czekam do zobaczenia całuski
    -
    nasza.zuzia
    2013/04/01 12:34:47
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń