czwartek, 14 marca 2013

Polowanie :)

 


 Czasem i mnie uda się coś upolować na moim eBay`u ,cieszę się bardzo bo te małe zestawy są bardzo fajne ,szybko się haftuje i wyglądają efektownie :) Kilka już mam dzięki mojej Pieguszce :) ale chęć posiadania więcej i więcej pozostała i w końcu się udało :)


Zakupiłam u jednej pani 8 woreczków po 3 zestawy w każdym.Różnorodne ,ciekawe i trochę mniej ale ja tam nie narzekam a dzielić się też mam z kim :)


Zapraszam zatem na sesję zdjęciową :)


 



Ten pierwszy to poduszeczka na magnesie












Taki już mam ,więc dostanie ode mnie moja Mama :)








A ten wpadł mi w oko ,bardzo,bardzo mi się podoba i byłam w stanie dać dużo za dużo ale na szczęście nie było takiej potrzeby hihihi


 




Ten się przyda na czerwiec ,kuzynka spodziewa się córki ,więc będzie w sam raz :)




Ta żaba jest słodka ,trzeba ją szybko wyszyć bo meldują już zbliżającą się wiosnę :)




No  i powtórka ,wiadomo komu przypadnie ;-)



 




Dziękuje za liczne  wpisy na temat porcelanki ,dodajecie skrzydeł:)


Nici do fioletowej porcelanki już skompletowane ale ja jej szyć nie będę, zrobi sobie do truskawkowego kompletu  moja mama :)

1 komentarz:

  1. drugi.maurycjusz
    2013/03/14 12:18:48
    Zabcia mi się podoba:))) powiedz, jakie słowo kluczowe w E-bay wpisałaś? cross stitch? poszalałas, Kobietko, masz zajęcie na dobre pól roku;)
    -
    damar5
    2013/03/14 13:21:51
    drugi.maurycjusz ,kreuzstich stickpackung wpisalam bo to niemiecki eBay :)
    Pozdrawiam
    -
    piegucha
    2013/03/14 15:13:34
    Ojej, ale poszalalas! Super:) Kilka z tych zestawow tez mam:) A tu nawet nalepki z cenami poznaje, ze z Joann i Michaelsa:P Milego haftowania i podziel sie ladnie z mama:)

    Basiu, po niemiecku ja nie kumam, ale ja jak szukam takich zestawow to wpisuje NMI albo needlemagic (bo tak sie ta firma nazywa) i dodaje kit (czyli zestaw). Albo czasem tez pojawiaja sie jako ornaments. Powodzenia!
    -
    bacha0810
    2013/03/14 17:47:55
    Uwielbiam takie kruszynki! Nie mogę się doczekać prezentacji już wyhaftowanych obrazków :)
    -
    cornelka2
    2013/03/14 18:27:56
    Ale tego upolowałaś ale żabka przebiła wszystko uśmiałam się do łez buziaczki
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/14 18:55:42
    Ale cuda , gratuluje i duzo radosci przy wyszywaniu - Iwona
    -
    drugi.maurycjusz
    2013/03/14 22:38:54
    Dziękuję, Kochane Kobietki!:) będę uskuteczniać polowanie;))) buziaki!!!
    -
    ann_margaret
    2013/03/15 14:54:57
    Ale udane łowy:))) Szczególnie te z malutkimi wieszaczkami są super:)
    -
    Gość: Chranna, *.tarnowskiegory.vectranet.pl
    2014/09/14 11:44:11
    Wspaniałe te rameczki :) Zazdroszczę bardzo takich skarbów :) Miłego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń