niedziela, 1 marca 2015

Marzec

Jak ten czas leci juz za nami 2 miesiace nowego roku.Wczoraj pogoda nam dopisala, zazdroscilyscie mi pieknej wiosny a dzis bardziej jesiennie:zimno i deszczowo :( Ale hafcik za to kolorowy i optymistyczny :)   Wiele z Was haftuje ten kalendarz ,wzorkiem podzielila sie i zachecila do haftowania   Piegucha :) Zachecila mnie slowami : "wyhaftowalam w  jeden wieczor" ,to cos idealnego dla mnie ,musialam sprawdzic i faktycznie w jeden wieczor i marzec gotowy .Jak widac pokusilam sie o mala zmiane i zamiast March wyszylam sobie niemiecki März  :D


Hafcik wyszyty na bialym Belfast ,nitkami mieszanymi Anchor,DMC,Ariadna


März2015


 


Nic oryginalnego nie wymyslilam ,poszlam na latwizne i haft zwyczajnie wyladowal w ramce :) Ramka troszke inna , wpadla mi w oko i stwierdzilam ,ze ten kalendarz bedzie sie w niej fajnie prezentowal :)


To wczorajsze  niebieskie niebo mmmmmm.......


März2015a


März2015b


 


A wisi na scianie w przedpokoju a na wieszaczkach dekoracje zmienne beda :) Poki co sa dwa serca jedno wykonane przeze mnie,jedno podarowane od mojej Mamy i wczorajszy, cudny kardynalek :)


März2015c


 


Zycze Wszystkim juz pieknej i cieplej wiosny ,niech zima idzie precz wyjrzy slonce i nadejdzie cieplo!


 


Dzieki za wczorajsze komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz