wtorek, 3 marca 2015

Skrzydła anioła

 


Powstaly w dwa wieczory :) Wzor pochodzi z ksiazki Agnieszki Bojrakowskiej-Przeniosło  ,ktora zakupilam w ubieglym roku.


I tak wolno krok po kroku suplam z niej wzorki.Poczatkowo skrzydla te byly poza moimi mozliwosciami ,ale w koncu trzeba bylo sprobowac no i udalo sie :)


W oryginale skrzydla sa wykonane biala nitka ale ,ze ja tam kocham niebieski a bieli w domu mam po uszy to sa niebieskie :)


Idealne tez nie sa ale pierwsze koty za ploty :)


Moje anielskie skrzydelka w towarzystwie aniolka z mojej kolekcji :)


skrzydlaaniolamarzec2015a


skrzydlaaniolamarzec2015


skrzydlaaniolamarzec2015b


 


I uchwycone w przeblyskujacym slonu


skrzydlaaniolamarzec2015c


 


I jak juz jestesmy w temacie frywolitkowym to prezentuje jeszcze moje serce ,ktore mogliscie juz zauwazyc w tym wpisie


 


To juz drugie wydanie :D tym razem z cieniowanej koloru szarego a niebieskie dla przypomnienia tu


sercefrywolitkoweluty2015


sercefrywolitkoweluty2015b


 


Dzieki za poprzednie komentarze i udanego tygodnia Wszystkim zycze :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz