czwartek, 26 marca 2015

Ufff...

....   skonczylam.Wlasciwie juz kilka tygodni temu w miedzyczasie powstalo kilka frywolitek i poprzedni mis ,i dwa male obrazki ale niemoc silniejsza sie okazala i do wpisow blogowych mi bylo daleko :( Wczoraj dostalam mocnego kopa w moja szanowna :P i postanowilam jednak tu poklikac :)


Uffff bo skonczylam juz dawno zaczety obrazek. Brakuje jeszcze ramy ,jedna mam upatrzona  ale czekam na przecene :D


Kreskowalo sie swietnie nie narzekalam ale juz te knoty doprowadzily mnie do furii ,no nie wychodza mi takie ladne i rowne ,ale co tam w naturze tez nie ma nic idealnego :D (Dla wyjasnienia nie marudze :P) Z calosci jestem zadowolona ,nawet bardzo :) Z danych technicznych: kanwa ecru 18-stka,nici Anchor i tyle :) :)


 


Teraz widze jak krzywo zdjecie zrobilam :( w rzeczywistosci obrazek jest rowny :)


 


 


Parishydrmarzec2015


 


Parishydrmarzec2015a


Parishydrmarzec2015c


 


Parishydrmarzec2015d


Parishydrmarzec2015e


 


Parishydrmarzec2015f


 


To by bylo na tyle :)  A teraz zabralam sie za kolejnego UFOKA ,motylkowego oczywiscie :D:D


 


 


Dzieki za poprzednie komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz