poniedziałek, 17 maja 2010

Lawendowy czas :)

 I znowu lawendowa zawieszka-poduszeczka :) Lawenda mnie ostatnio przesladuje hihi wszystko co lawendowe wpada mi zaraz w oko :)


Prezent na kolejne urodziny dla Kolezanki ,maj jest goracym okresem :)


To juz druga z tej serii zawieszka ,pierwszej nie pokazalam bo jest prezentem ,ktory jeszcze nie dotarl.


Tym razem wykonczyly mnie te supelki ,tyle w jednym hafcie jeszcze nie robilam i powiem szczerze ,ze i tak nie doszlam do wprawy :( jedne ladne ,drugie koslawe ,a trzecie wcale nieudane.Mimo wszystko jestem z niej zadowolona a i Solenizantka bardzo sie ucieszyla :)


Haftowana na kanwie´18 koloru ecru, mulina Anchor ,ozdobiona drewnianymi koralikami.


 


 


isana_haft  ,  paga-tek bardzo dziekuje


piegucha   Poprzednia wypchalam zapachem lawendowym a do tej niestety nie udalo mi sie dostac ,jak na zlosc :(   Ciesze sie ,ze Ci sie podoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz