wtorek, 25 maja 2010

No i na mnie tez przyszla pora :) ......

.......  na kolejne Urodziny, nie lubie obchodzic ale dostawac prezenty i owszem :) ot,takie wyrafinowanie,hihi.W tym roku swietowanie bedzie skromne bo niestety nie z Rodzinka :( .Dmuchajac swieczke zazyczylam sobie szybkiego powrotu do Polski ,do moich Najblizszych  i oby sie spelnilo .


Z dmuchaniem zaraz skojarzyl sie mi elfik ,ktorego wyszylam rok temu.Wyhaftowalam dwa takie elfy jeden dla Mamy a drugiego zostawilam sobie.Haft wykonany na ´18-stce koloru ecru.


Z tym czarodziejskim pylem przesylam wszystkim Odwiedzajacym mojego bloga a tym samym jakby i  mnie :) - wszystkiego co najlepsze :)


 


 



Dziekuje za komentarze pozostawione pod poprzednim wpisem,ciesze sie bardzo ,ze Wam rowniez spodobal sie ten sampler ,znaczy to ,ze mam rownie dobry gust jak i Wy :) Wszystkim chetnym  udostepnie wzor bo zrodlo z ktorego pobralam niestety juz nie istnieje.Prosze do mnie napisac ,kontakt znajdziecie na blogu,zapraszam :)   Piegucha z tymi guziczkami bedzie wlasnie najgorzej ,musialabym wykupic bilet do Hameryki by Cie odwiedzic i pobuszowac w Twoich pieknych zbiorach :) Postaram sie dobrac cos rownie ladnego jak na oryginale.


 No i jeszcze jedno stuknelo mi piekne 35 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz