czwartek, 27 maja 2010

Pierwsza przesylka RR i cos jeszcze

  Wczoraj dotarl do mnie pierwszy haft w ramach zabawy RR ,nalezy on do Krzycha z blogu http://handmadebykrzycha.blogspot.com/


 


Oprocz haftu dostalam herbatke ,ktora natychmiast zaparzylam i postawilam pierwsze krzyzyki ale ,ze efekty raczej marne to nie sfotografowalam ich. Dziekuje Krzycha herbatka pycha :)


Zmobilizowalam sie i ja i spakowalam moje Dzienniczki i wczoraj polecialy do Ewy ,Organizatorki zabawy.


Co znajduje sie w torebeczce kwiatowej ujawnie  gdy przesylka dotrze do Wlascicielki :)


 



 


 


W celu ozdobienia choc troche moich zeszycikow zrobilam dwa hafty ,ten z kotem wpadl zaraz w oko mojej Kuzynce  i zlozyla zamowienie :)


 


Kocisko :)



 


i sandalek :)



 


 Pokaze Wam jeszcze moje prezenty Urodzinowe.Dostalam kolejna orchidee do kolekcji :), krasnoludka przynoszacego szczescie,swiecznik z zatopionymi rozami ,owocami i cynamonem(szkoda ze zdjecie nie oddaje jego uroku) ,herbatke owocowa, bransoletke,srebrny lancuszek i jeszcze jeden swiecznik z muszelkami ,mnostwo kartek oraz kase, sernik z rodzynkami i perfum co sie juz na zdjecie nie zalapaly:) Fajnie byc tak obdarowanym sprawia to ogromna radosc.



 



 


vilemoo2005  piegucha    dziekuje za komentarze :)

1 komentarz: