środa, 26 maja 2010

Wiosenno-swiatecznie

 Wiosenno bo prezent z takim napisem i o takiej tematyce ,a swiatecznie bo ow prezent na Dzien Matki.Mama zazyczyla sobie kolejny cukierek ,ten zimowy tak Jej sie spodobal.Oczywiscie wyszedl zupelnie inaczej niz  poprzedni ale mysle,ze rownie udanie :)


Cukierek haftowany na bialej´18 ,to moja ulubiona kanwa ,chyba juz zauwazylyscie  :) ,mulina Anchor.Wstazeczki zostawilam troche dluzsze ,Wlascicielka przytnie je wedlug wlasnego upodobania .


Mam schemat juz na letni cukierek ,ktory zrobie niebawem ,brakuje mi tylko jesiennego ,jesli Ktoras z Was posiada taki bardzo prosze o podeslanie na moja skrzynke, z gory dziekuje.


 



I troche szczegolow



 


 


Wszystkim Mamom zycze wszystkiego dobrego :)


 


 


A Wam Kochane serdecznie dziekuje za zyczenia Urodzinowe jest mi bardzo milo .Mimo ,ze jestem z daleka od Rodziny nie zaniedbala mnie ona ,pochwale  sie co dostalam przy najblizszej okazji :) 


Jeszcze raz pisze,jesli ktoras z Was chcialaby jakikolwiek schemat bardzo prosze do mnie pisac adres znajdziecie w bocznej szpalcie :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz