wtorek, 26 stycznia 2010

Ciężki weekend,słoneczny początek tygodnia :)

 Znowu bylam ,jeszcze jestem chora :(   Od kilku lat zmagam sie z bakteria ,ktorej nie moge wykurzyc z organizmu ,atakuje znienacka no i znowu "wybrala" sobie piatek ,brrr nie lubie jej.Czy ktoras z Was tez ma problemy E.coli i cierpi na nawracajace zapalenia pecherza? Probowalam sie jej pozbyc na wszelkie sposoby ,nawet sie zaszczepilam i nic dalej cierpie :(   Za wszelkie informacje bede wdzieczna.


No ale po tabletkach bol przeminal i juz funkcjonuje.Przygotowalam juz nastepne Pendibulle :)  dla Cioci ,ktora jest fanka moich krzyzykow :)


Chorobsko zrekompensowalo mi moje Dziecie ,wczoraj bylam na pierwszej wywiadowce.W sumie to nie lubie sie chwalic no ale musze bo tak mnie duma rozpiera.Grzeczny,zdyscyplinowany,wspolpracujacy z innymi dziecmi,bardzo dobry w nauce zarowno z niemieckiego jak i z matematyki,same superlatywy. Powiem szczerze ,ze ja bardzo balam sie tej szkoly,moj Max jest dzieckiem dwujezycznym w domu mowimy  po polsku,gdy poszedl do przedszkola umial powiedziec tylko: Dzien dobry i dziekuje po niemiecku ale 3 lata w przedszkolu i zajecia dodatkowe, i moje Dziecko podobno uzywa slow takich jak inne niemieckie dzieci nie uzywaja ,bylam naprawde w szoku.Ja wiem ,ze to pierwsza klasa i nie ma co sie tak podniecac  ale dla mnie  wczorajszy dzien byl cudowny i mam nadzieje ,ze  zrozumiecie moja euforie :)


 


Dziekuje serdecznie za wszelkie wpisy i wyroznienia ,ktore dodatkowo podniosly mnie na duchu :)


 


barbarka888  mamanicolki obsesjakasiulka  dziekuje .


Kasiu za wyroznienia osobne podziekowanie.


piegucha   no mowie ,ze moj mozg niewycwiczony :( przeciez po niemiecku wahadlo to  Pendel ,o ja zacmiona ;-) nie ma to jak podpowiedz prawdziwego fachowca ,dzieki :) Teraz wiem ,ze nazwa slusznie pasujaca :)  Te wzory i do kolejnego nie sa moje ,chetnie podzielily sie nimi nasze wschodnie Kolezanki,ktore naprawde czynia cuda :)  Bardzo szybko i fajnie robi sie taka zawieszke ,oczywiscie mozna ja bardziej ozdobic no ale to juz wtedy zabiera troche czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz