czwartek, 7 stycznia 2010

Na dobry nastroj



 Wszyscy dookola mnie smutni i nieszczesliwi, narzekaja ,placza ,nic im sie nie chce.


Taki nastroj i mnie sie potem udziela.Zastoj na blogu tez spowodowany nerwowka ,Babcia w szpitalu,wiec mysli tylko i wylacznie krazyly wokol Niej co jest,co jest.Dzis juz po calej serii badan wiadomo :wrzod zoladka ,uff jakos odetchnelam z ulga i wlasciwie humor zaraz sie polepszyl.


Na odpedzenie zlego nastroju przedstawiam Wam moje Misie TT. Mis to taka maskota ,ktora koi moje zle nastroje,od Dziecinstwa bylam zwiazana z Misiem i tak mi zostalo,jak tylko widze misia buzia sie rozwesela.


Moze i Wam pomoga usmiechnac sie troszeczke? :)


misie


 


 




 


Ciesze sie bardzo ,ze mimo zadnego ,wielkiego rozglosu moj Blog jest zauwazalny,ze odwiedzaja mnie rowniez Nowe ,calkiem mi nieznane jak do tej pory Osoby i podoba Wam sie Wszystkim to co robie i pokazuje.Jestem Szczesliwa ,naprawde :)


obsesjakasiulka     dziekuje za zyczenia Noworoczne,wszystkie komentarze dotarly .Ja tez na niektorych blogach mialam problemy :(


piegucha  no ,az takie szalenstwa to nie byly ale mimo wszystko straty sa nieodwracalne niestety :(  Na nastepnego cudaka musisz poczekac do Walentynek,bo niczym juz nie dysponuje.


robotki-katarzynki  Dziekuje .Fajnie ,ze Ci sie podoba u mnie i to co robie.wzory wyszukuje u innych i jesli tylko sa tak mili to przysylaja a ja szybciutko tworze.Chetnie do Ciebie tez zagladam :)


mamanicolki Ciesze sie ,ze Ci sie u mnie podoba:) Piekne kartki  tworzysz ,bede tez do Ciebie zagladac :)


 fiore123,ulikop,solmilar,obsesjakasiulka,kinia_1979,moteczek,barbarka888,fiore123,xgalaktyka


dziekuje za zyczenia Swiateczne i Noworoczne


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz