sobota, 26 marca 2011

Cuda :)

Cuda przyszly wczoraj wczesnym popołudniem od  Oli -Alexls w ramach naszej prywatnej wymianki :)


Rece drzaly ,zreszta przy kazdej przesylce jaka dostaje ,serce mi wali ,rece drza i jestem cala podeksytowana ,Wy tez tak macie? Rece drzaly a Ola wspaniale  zbudowala napiecie ,najpierw z koperty wyciaglam pakunek owiniety w papier ,przewiazany wstazka za ktora wlozone byly widokowki i liscik z milym slowkiem :)



Po rozpakowaniu papieru jeszcze nie ujrzalam wlasciwego pudelka :)


Owiniete bylo dwoma arkuszami niebieskiego filcu .


 



A teraz przyszykujcie sie na mnostwo zdjec ,bo w jednym nie potrafilam oddac piekna jakie znalazlam w pudelku :)


Znacie przyslowie ,ze szewc bez butow chodzi? To ja jestem takim szewcem :) Biscorniakow zrobilam wiele i wszystkie rozdalam :) dlatego tez poprosilam Ole o Biscornu ,kolorystyka wiadoma:)  Ola wstrzelila sie odcieniem znakomicie ,aj co bede zanudzac zobaczcie same .Napisze tylko ,ze tak prostych krzyzykow to ja jeszcze nie widzialam ,wszystkie sa jednakowe nic nie krzywe jak ja to mowie :wyczesane! :),zszycie idealne ,pelny zachwyt!


 




 Podobnie jak ja:) Ola tez nie lubi "wypuszczac" tylko jednej robotki bo do kompletu dostalam rowniez zawieszke do nozyczek ,ktora wspaniale komponuje sie z moimi zlotymi :)


 



I caly komplet:


 




I jeszcze cos wspanialego dostalam ,to byla pierwsza propozycja jaka zlozylam Oli ,bo gdy tylko pokazala je na swoim blogu to sie w nich zabujalam :) No i dostalam i to w dodatku ,az 3 pary :) U mnie sezon sie juz skonczyl ale beda na drugi rok :)


 




Dziekuje Olu,na zywo sa tak piekne i delikatne ,ze dech zapiera:) Kolezance z pracy tez bardzo sie podobaly ,bo oczywiscie zabralam paczuche ,zeby sie pochwalic :)


Oprocz tego dostalam mnostwo przydasi ,cudownych przydasi ,jedne przewinely sie juz przez zdjecia.


Ola oczywiscie nie zapomniala o naparstku dla mnie ,bardzo sie ucieszylam.Za tlo uzylam widokowek z pieknymi widokami ,cudne sa :)


 




Olu,serdecznie dziekuje Ci za wspolna zabawe wymiankowa ,byla to prawdziwa przyjemnosc ,milo mi bylo przez caly ten czas korespondowac z Toba ,mam nadzieje ,ze na tym nie skonczymy :) bo mamy wiele wspolnych tematow i dylematow :)


A dlugopis to Mlody zaraz mi skasowal heheh


Jeszcze raz bardzo dziekuje i do nastepnej :) ......






Serdecznie dziekuje za pochwaly jaja .


koraliki_agi chwal sie swoja farbiarnia :)


alexls  a mowilam Ci ,zebys sie nie martwila ,celnicy gora ,nic nie przepuszcza ;-)


haftka54 o szkoda ,ze nie zdazysz takich jajek wyprodukowac bo Ty to potrafisz :)


piegucha no a Kto mnie wspieral i pisal ,ze dam rade?No Kto? Juz ,az taka skromnisia nie badz :P A o obraczkach nie wspomnialam ,zebys chociaz raz miala sie czyms zaskoczyc :) :) Zajaczek i mnie sie podoba ale niestety juz wykicaly ze sklepu :(


prettythings,iss-ola,solmilar,musiak87,moteczek,aneladgam,magdor2009  dziekuje bardzo :)




 jeszcze zapisalam sie na kolejne Candy u ArsDecoria


1 komentarz:

  1. haftka54
    2011/03/26 17:15:37
    Rzeczywiście paka pokaźna , jest się z czego cieszyć, bo piękności przyszły, no i te przydasie z pewnością wkrótce wykorzystasz!
    -
    piegucha
    2011/03/26 17:45:08
    No, no! Jest co ogladac:) Zamiast jednego dostalas dwa biscornu! Zyczenia spelnilyscie sobie z nawiazka! Ale jak pisalas mi o scissor keepie, to myslalam, ze to taka pochewka trojkatna na nozyczki:P Lyzwy cudne, chyba sama bede musiala sobie tez zrobic, bo filcu mam pelno i to we wszystkich kolorach teczy:P I ten naparstek z NY:) Kolekcja Ci sie powieksza! A przydasie pewnie tez fajnie wykorzystasz, zwlaszcza jak juz wiesz jak wszywac wstazki:P Ciekawi mnie co zrobisz z tymi niciami do needlepointa?
    No i niestety nie musze Ci tlumaczyc, ze masz sie cieszyc:D
    No to weekend na pewno bedzie udany! Przynajmniej ja bym siedziala i caly czas macala takie skarby!
    -
    magdor2009
    2011/03/26 18:37:32
    Piękności :) Łyżwy wymiatają :)
    Pozdrawiam
    -
    aneladgam
    2011/03/26 22:09:50
    Znam prace Oli, mogę więc sobie wyobrazić Twoją radość z otrzymania tak cudnych rzeczy :)
    -
    alexls
    2011/03/27 04:00:55
    Bardzo Ci Dano dziekuje z tak wspaniala fotorelacje z naszej wymianki:) Ogromnie sie ciesze ze to co dla Ciebie przygotowalam szczesliwie dotarlo i spotkalo sie z tak milym przyjeciem. Jestem ciekawa jak wykorzystasz "przydasie":) i chetnie bede tu do Ciebie zagladac, aby sie o tym przekonac!
    Pozdrawiam serdecznie Kibica naszej wymianki - Pieguche:)
    Dziekuje blogowym kolezankom za mile komentarze.
    Przede wszystkim jednak, dziekuje Ci Dano za te wspaniala wymianke!
    -
    paga-tek
    2011/03/27 14:48:04
    Piekne rzeczy buscornu i lyzwy sa cudne!!!!
    -
    paga-tek
    2011/03/27 14:48:45
    Przepraszam za blad mialo byc biscornu
    -
    moteczek
    2011/03/27 16:03:48
    Cudeńka Alexls dla Ciebie przygotowała; udała się Wam wymianka, oj, udała:))
    Pozdrawiam cieplutko
    -
    kraszynka
    2011/03/28 08:44:23
    Nigdy nie myślałam żeby łyżwy mogły być słodkie a te są.
    Grażyna
    -
    mamanicolki
    2011/03/28 18:11:31
    niesamowite słodkości, az zazdroszczę!
    -
    prettythings
    2011/03/29 11:25:34
    Ooooch, jakie słodkości! I te myszki guziczkowe... Ja teeeeeż chcę takie frezenty:D :D

    A gdzie można zobaczyć to, co Ty wysyłałaś?

    buziakowce,M
    -
    iss-ola
    2011/03/29 16:29:31
    właśnie wróciłam z poczty, awizo od wczoraj czekało :)
    cudeńka przyniosłam, czekałam na kopertę a tu taka paka:)))
    jestem pod wrażeniem hafcików, prześliczne a i bonusy bardzo mi przypadły do gustu i za wszystko bardzo, bardzo dziękuję :)
    ale super niespodzianka!

    zdjęcie zrobiłam, ale nie daje rady wrzucić do kompa, ciągle coś tam szwankuje :(
    -
    solmilar
    2011/03/30 11:23:00
    Naprawdę cuda!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    -
    jusine_mala
    2011/04/02 12:51:31
    Już u Oli widziałam jakie cudeńka przygotowałyście kobietki !!! Mnie jednak najbardziej zauroczyła ta haftowana pisanka - po prostu rewelacja!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń