czwartek, 10 marca 2011

Home sweet home

 Zanim przejde do tytulu chcialam podziekowac za wiele milych komentarzy dotyczacych zimowej wymianki jestem bardzo zadowolona ,ze spodobal sie Wam moj Pinkeep :) Kilka z Was przyslalo mi rowniez maile z propozycja prywatnej wymianki ,bardzo sie ucieszylam ale tez szczerze mowiac przerazilam iloscia :) :) ,na wszystkie odpowiedzialam i bede robic wszystko by z Kazda z Was wymianki doszly do skutku :)


Wymianka zimowa byla bardzo milym doswiadczeniem ,odwiedzajac Wasze blogi poznalam wiele nowych ,ciekawych miejsc ,wiele cudownych prac ,kilka nowych blogow bede z pewnoscia odwiedzac stale tak  zauroczyl mnie ich klimat.


Obejrzalam prawie wszystkie zimowe niespodzianki ,skomentowalam Wasze prace bo chcialam i dostalam za to nagrode :) :) Organizatorka wymianki cudowna Maria postanowila przyznac mi za to tytul "Podziwiaczki wymiankowych prezentów"  :)


Robiac sobie przyjemnosc z ogladania wspanialosci jeszcze dostalam tytul i ponownie zostane obdarowana niespodzianka  z rak Marii ,nic tylko szczesciarą jeszcze moge sie oglosic:)Ponownie dziekuje Ci Marysiu :)


 


   






A teraz wracajac do tytulu.Zrobilam takie male-wielkie coś,male gabarytowo a wielkie w tematyce :)


Dom to takie miejsce ,ktory kazdy powinien miec i czuc sie w nim szczesliwie.


Zdjecie przedstawia prawie  wszystko co kojarzy mi sie z prawdziwym domem ,prawie bo pewne rzeczy musze Wam dopowiedziec :)


Cieple kolory domku - ognisko domowe ,cala Rodzina w komplecie to moje wielkie marzenie .


Drzewo ,ktore to powinien zasadzic jeden z Czlonkow Rodziny :) :) a Syna to juz wiecie ,ze mam :) .


Milosc - to dla mnie rzecz oczywista  :)


Dom pachnacy ciastem i aromatyczna herbata  i "wystrojony" w piekne kwiaty.


Taki dom mi sie marzy i mam nadzieje ,ze kiedys pomyslne wiatry beda mi sprzyjajace i wywieja mnie tam gdzie moje miejsce :) i bede szczesliwa.


Malenka zawieszkę,wzor pochodzi z gazety Cross Stitcher, z motywem domku  wyszylam na bialej kanwie 18-stce ,nici Anchor,wstazeczka i szpileczka przytrzymujaca kokardke .Do srodka natomiast oprocz poduszkowego wypelniacza dodalam rowniez zapach zielonej herbaty .Herbaty uwielbiam ,prawie kazde i zawsze mozna u mnie wypic filizanke tego aromatycznego napoju :)


Kolory pastelowe ,tylko to serducho cos mi nie wyszlo ;-)  tez kojarza mi  sie z  domem i jego  wystrojem,ogolnie calosc calkiem znosna. ;-)


Male a cieszy :)







 


 


 


 






 


Swa skromna prace nieśmiało ,po raz pierwszy zglaszam  w Szufladzie na Wyzwanie # 19 Home sweet home , w ktorym w roli głównej: kolory pastelowe i biel.





 



1 komentarz:

  1. pogodnarudbekia
    2011/03/10 21:40:47
    Twoje maleństwa są prześliczne i wierzę w ten ciepły mały domek.Powodzenia.
    -
    piegucha
    2011/03/10 21:43:15
    Śliczna zawieszka! Ja nic nie widze nie tak z sercem, wiec nie wiem o co Ci chodzi? Powodzenia z wymiankami! Ale i tak z mojej się nie wymigasz:P
    -
    aneladgam
    2011/03/10 21:52:21
    Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja tematu! Jako fanka herbaty i ciast... chciałabym u Ciebie kiedyś zagościć na podwieczorku :)
    -
    madziorek-myslipisane
    2011/03/10 22:06:04
    śliczna zawieszka, i gratuluję zaszczytnego tytułu ;-)
    -
    tayton
    2011/03/10 22:17:15
    Kolejne śliczne cudeńko :-)
    Lubię do Ciebie zaglądać, poczytać i popodziwiać :D
    -
    paga-tek
    2011/03/10 22:24:58
    Zawieszka jest sliczna :)
    Pozdrawiam
    -
    magdor2009
    2011/03/10 22:52:14
    Śliczny domek :) Obyś znalazła ten swój wymarzony i powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam
    -
    alexls
    2011/03/11 01:01:34
    Przesliczna zawieszka! Zycze powodzenia w wyzwaniu, ale przede wszystkim spelnienia marzen!:)
    -
    moteczek
    2011/03/11 23:11:51
    Honorowy tytuł jak najbardziej zasłużony:))
    Wydaje mi się, że właśnie tak powinno być, że nie tylko się wymieniamy, ale także poznajemy wzajemnie, żeby ułatwić to wzajemne poznawanie na moim blogu zawsze pojawia się lista osób biorących udział w zabawie oraz linki do blogów; wystarczy kliknąć.
    Śliczną zawieszkę uszykowałaś; życzę Tobie żeby marzenia o prawdziwym domu spełniły się jak najszybciej; moje marzenia o takim prawdziwym domu się spełniły, więc wiem, że jest to możliwe.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń