wtorek, 8 marca 2011

Zimowa wymianka finał

Prezentacja wymiankowych prezentow przypadla na wspanialy dzien ,nasz babski ,ciesze sie bo to bedzie najwspanialszy i cos czuje ,ze jedyny  prezent :P , "pobiegac" po wszystkich Waszych zakatkach i nacieszyc oczy :)


Juz dziekowalam wielokroc Marii za organizacje i wspanialy prezent ,ktory otrzymalam od Niej za uczestnictwo w tej wymiance ale nie zaszkodzi podziekowac jeszcze raz ,co niniejszym czynie :Mario Dziekuje.Te z Was ,ktore u mnie jeszcze nie byly ,zapraszam zerknijcie co od Niej  dostalam bo napradwe warto :)


A teraz prezentacja wspanialosci ,ktore dostalam.Niespodzianki zimowe przylecialy do mnie od


Agu-si


Z koperty wysypaly sie cuda ,ktore podziwiam do dzis .Wspanialy woreczek jutowy ozdobiony haftem sniezynkowym ,przydasie slodkosciowe :czekolada na goraco ,jedna nawet z mieta :),wafelki,ptasie mleczka i inne smakolyki.



Z woreczka natomiast wysypaly sie kolejne cuda i przydasie :)


Podkladki z zimowym motywem



oraz  przydasie robotkowe i wlasnorecznie robiona kartka ,w ktorej mozna dopatrzec sie mojej wlasnej osoby hehehe



I cudowna calosc


 



Agu-sia jeszcze raz serdecznie dziekuje :)






Ja natomiast przygotowalam moje wydanie zimy dla  Pogodnarudbekia. I tym razem nie obylo sie bez nerwowki wysylkowej.Prezenciki wyslalam duzo przed czasem a wedrowaly przeszlo 2 tygodnie ,najwazniejsze ,ze dotarly i Magde ucieszyly :)


Zrobilam dla Niej Pinkeep do ktorego dolaczylam sztalugi .Pinkeep wykonany na lnianej kanwie 18-stce ,nici Anchor ,biale koraliki,biala wstazka,perelkowe szpilki i gotowe :)




Do Pinkeepa dorobilam sniezny trojkacik ,wykonany na bialej kanwie ,niebieska mulina ,ozdobilam koralikami i fredzelkiem




Do calosci dorzucilam kilka serwetek w roli przydasiow ,mam nadzieje ,ze Magdzie sie spodobaly i stworzy z nich sliczne rzeczy ,herbatki i slodkosci ,zimowa karteczke i pocztowke ,i zapakowalam  juz w bardziej wiosenne pudelko.



Niektore zdjecia troche przyduze ,prosze o wybaczenie :)




Dziekuje rowniez za ostatnie komentarze :)


Piegucha ,jak milo byc czyjas muza hehehe i jestes okropna bo wyczailas moje plany :P


 

1 komentarz:

  1. moteczek
    2011/03/08 09:34:12
    Dana - śliczne upominki.
    Cudny prezent otrzymałaś, ale i cudny sama przygotowałaś.
    Dziękuję za ciepłe słowa skierowane pod moim adresem - powiem tak: zrobiłam wszystko co bylo do zrobienia, żeby ta wymianka nam się udała.
    Pozdrawiam cieplutko
    -
    haftka54
    2011/03/08 10:02:35
    śliczności zrobiłaś, to i śliczności dostałaś!
    -
    eda-1
    2011/03/08 10:08:26
    Ale cudeńka dziś pokazujesz:))) Ja też dostałam Pinkeep:) Wymianki są super, zwłaszcza te u Moteczka:))))
    -
    alkakz
    2011/03/08 10:12:11
    jakie to wszystko piękne!
    -
    emart22
    2011/03/08 11:28:25
    śliczności otrzymałaś, ale ten pinkeep, kobietko i ten trójkacik bajkowe, gratuluje pomysłu. Pozdrawiam ciepło i wiosennie.
    -
    musiak87
    2011/03/08 15:52:13
    Same piękności jak zwykle, zarówno otrzymane jak i wykonane. Pinkeep cudny! I trójkącik... napatrzeć się nie można! Pozdrawiam słonecznie:))
    -
    koraliki_agi
    2011/03/08 18:55:51
    Piękny prezent przygotowałaś. Cieszę się, że mój również przypadł Ci do gustu.
    -
    seelennea
    2011/03/08 20:28:17
    Naprawdę nie umiem się napatrzeć na te wszystkie cudowności i dlatego właśnie lubię wymianki, można tyle ciekawych ludzi poznać i zobaczyć tyle nowych prac i technik :)
    -
    ella1101
    2011/03/08 20:56:13
    Same cuda i musze dodac ze te wymianki sa naprawde fajowe tyle przyjemnosci w robieniu i dostawaniu. Pozdrawiam.
    -
    madziorek-myslipisane
    2011/03/08 21:51:15
    i kolejne cudne zimowe niespodzianki ;-)
    -
    naszemisz-masze
    2011/03/08 22:14:43
    Wow! ja to tak Was dziewczyny XXXX (a co mi tam- przyznam się) po cichu podziwiam. Jak to jest, że znajdujecie w sobie tyle cierpliwości i dokładności... to xxxx jakieś takie wrodzone chyba musi być..predyspozycje znaczy się :))))
    piękne! to co otrzymałaś i to co przygotowałaś. i jak podane.. poezja! sztalugi.. rozbrajają mnie :))))
    www.naszemiszmasze.blogspot.com
    -
    boei1
    2011/03/08 22:36:06
    Piękne prezenty, a Twój domek- cudny:)
    Pozdrowionka!!
    -
    ulikop
    2011/03/08 23:37:33
    zachwycił mnie Twój obrazek. Zachwycił tak bardzo, że zaniemogłam z wrażenia. I ta stylizacja.Dziewczyno - przepiękność!
    -
    piegucha
    2011/03/09 03:31:57
    Ja jestem okropna? Ty to samo zrobiłaś z moją Malwina!!!!!!!:P
    Cudne prezenty przygotowałas! Ten pinkeep jest boski, pomimo tych koralików:P A trójkącik jakoś znajomo wygląda:D
    Przejrzałam kilka z blogów gdzie dziewczyny pokazują co dostały i chyba Tobie trafiła się jedna z lepszych paczek:P Ten woreczek jest fajowy!
    -
    iss-ola
    2011/03/09 15:29:09
    czasem długi czas nic się nie dzieje na blogach, a teraz nie nadążam zaglądać a co dopiero komentarze wszędzie zostawiać, a gdzie nie zajrzę to insze cudowności :)

    moja zimowa wymianka w komplecie, ale musiałam rozłożyć na 2 posty :)
    -
    alexls
    2011/03/09 15:54:18
    Dano wszsytko takie sliczne! Jendak juz napewno wiesz ze Twoj pinkeep podbil moje serce! Jest rewelacyjny!
    Pozdrawiam!
    -
    dota72
    2011/03/09 16:32:05
    Śliczności wyszły spod Twoich rąk.Piękny prezent dostałaś.Pozdrawiam.
    -
    solmilar
    2011/03/09 17:08:31
    Ale cuda! I te które otrzymałaś i te zrobione przez Ciebie:)
    Pozdrawiam:)
    -
    moteczek
    2011/03/10 11:50:22
    Danuś - zajrzyj do mnie koniecznie:))
    Pozdrawiam
    -
    flydot
    2011/03/10 12:52:33
    :) i u Ciebie same piękności:)
    -
    dendrobium
    2011/03/10 16:32:13
    Śliczności wymiankowe, ale najpiękniejszy zimowy obrazek. Cudny wzorek wybrałaś
    Pozdrawiam ciepło:)
    -
    blogagnieszki
    2011/03/10 19:20:54
    Dostałaś super niespodziankę ale Twoim obrazkiem jestem zauroczona :).

    OdpowiedzUsuń