poniedziałek, 7 marca 2011

Na św.Patryka :)

Swieto zupelnie mi obce ,nie obchodzilam  go ani w Polsce ani tu gdzie obecnie mieszkam  ale od czego ma sie znajomosci ,az za oceanem :) :)


To dzieki Ani -Piegucha (jak ta Piegucha sie odmienia ??? :) -Piegusze??? to smiesznie brzmi :) )  najpierw podziwialam Jej prace zwiazane z tym swietem a potem juz bardziej wglebilam sie w historie Tego swietego :) Motywy bardzo mnie urzekly ,cudowne koniczynki  ,zielenie,tecza i zloto ,ktore akurat ze sloncem mi sie kojarzy :) Bardzo wiosenne klimaty ,za ktorymi juz bardzo mocno tesknie :)


Krazylam ,krazylam wokol tej tematyki i znalazlam schemat biscornu ,ktory wydrukowalam i znowu zarzucilam ale dzis juz wiem ,ze musze teraz je wyhaftowac :) Dostalam bowiem cudowne wstazeczki ,ktorym nie moge byc obojetna :) :) i chetnie je wykorzystam .


Pewnie pomyslicie towarzystwo wzajemnej adoracji hehehe ale Ania znowu uraczyla mnie samymi cudownosciami :)


Moge se gadac ,ze ma oszczedzac ale Ona wogole mnie nie slucha ,2 dolce zaoszczedzi na kuponach to 3 wyda na znaczek taka oszczedna jest ,o!!! :P


Niemniej jednak bardzo mnie tym prezencikiem ucieszyla :)


Dostalam dwa rodzaje wstazeczek z koniczynka ,przecudownie miekkie satynowe mulinki,guziczki do nowego samplera :) :) ,moj guzikowy faworyt na zblizeniu,kartke z zyczeniami i milym slowkiem ,i najwazniejsze :cudo nad cudami.Cudem jest zakladka  wykonana haftem dwustronnym ,jest tak  slicznie wykonana  ,ze szkoda ja do ksiazki chowac :)Podziwiam  ja nieustannie i macam i macam  ,i sie przygladam i znowu podziwiam ,juz wiem ,ze ja czegos takiego nie jestem w stanie zrobic .Szczegolne ,wiec podziekowania Zdolniacho :)


Teraz Wy podziwajcie  :)


Najpierw calosc niespodzianki



Cudowna zakladka



i zblizenie przydasi :)



Jeszcze raz bardzo,bardzo Ci Aniu dziekuje




Za "puzzlowe" komentarze serdecznie dziekuje ,aktualne kotki sa w trakcie ukladania.Jestem nerwusem a puzzle sa dla mnie znakomita terapia uspokajajaca :)

1 komentarz:

  1. haftka54
    2011/03/07 14:33:02
    Prezencik śliczny i przydatny! Ale ta zakładka mnie zaintrygowała, pewnie będę próbowała dojść do tego efektu sama, ale czy się uda?!
    -
    damar5
    2011/03/07 15:10:04
    Haftko,dziekuje .Zajrzyj do Ani na blog ,Ona opracowala tam kurs takiego haftu,niestety mnie sie nie udalo nic zrobic ta metoda dlatego Ania mnie wyreczyla :) :)
    Poz.Dana
    -
    magdor2009
    2011/03/07 16:53:09
    Faktycznie zakładka powalająca. Paczucha rewelacja. Ja też chce takie guziki :)
    Pzdr
    -
    aneladgam
    2011/03/07 20:50:41
    No to nie pozostaje Ci nic innego, jak ufetować św. Patryka ;)
    Ciekawa jestem jak wykorzystasz te wstążeczki!
    -
    piegucha
    2011/03/08 00:30:11
    Ładnie to tak? Ochrzaniać mnie?:(
    Cieszę się, że tym razem tak szybko doszło. Jednak ze spisem zawartości dwa razy krócej idzie. I nie przesadzaj tak z tą zakładką, jest do uzywania, jakby miala byc do ogladania to dalabym guziczki, koraliki i inne badziewia:P No i myślalam, ze jak ja zobaczysz to moze jednak przekonasz sie do kolejnych prob z haftem dwustronnym!
    Nie wspominalam Ci o jednym, wzor specjalnie dla Ciebie wymyslilam:) Taka inspiracja dla mnie jestes! Wiec to ja Ci dziekuje:)
    A czy to nowe biscornu to to marcowe z osinki?

    OdpowiedzUsuń