środa, 16 marca 2011

Moje małe tajemnice:)

Do zabawy zostalam zaproszona przez Pieguche :)


1. Nie lubie mowic "nie" i tylko dlatego cos tu naskrobie :)


2. Uwielbiam sluchac Kate Melua ,wprawia mnie zawsze w bardzo dobry nastroj.


3. Lubie slodycze :(  ,smutna minka bo niestety jem za duzo i idzie mi to w boki ;-) ciastka Pieguski uwielbiam :P


4.Lubie tez egzotyczne owoce sprobowalam juz wszystkie dostepne na razie na moim rynku  i czekam ,az sprowadza znowu jakas nowosc :)


5.W szkole podstawowej bylam etatowa recytatorka :)uczestniczylam we wszystkich Akademiach a takze konkursach recytatorskich.W szkole sredniej  bralam udzial w kilku przedstawieniach teatralnych,stare dobre czasy ,wspominam chetnie bo to cudny czas byl :)


6. Skonczylam stopien przedszkolny z jazdy figurowej na lodzie :) Otrzymalam Dyplom z ktorego bylam bardzo dumna,szkoda ,ze zabraklo checi na kontynuacje moze bylabym slawna jak Katarina Witt :) Dalej lubie jezdzic na lyzwach to jedyny zimowy sport  ,ktoremu sie nie opieram :)


7. Dlugo nie potrafilam nauczyc sie jezdzic na rowerze :( Chyba nie mialam poczucia rownowagi hehe .Nauczylam sie dopiero w 2 klasie szkoly podstawowej i na przekor sytuacji po kradziezy mojego skladka :) :), a nauczylam sie na rozklekotanym rowerze kolegi :):)


8. Wylamuje sie z zasad i nie "nominuje" juz Nikogo do dalszej zabawy.Nie lubie lancuszkow a ta zabawa mi wlasnie na taka "pachnie" :) Z gory przepraszam :)


Pozdrawiam Dana






 


Dziekuje ,ze zechcialyscie sie podzielic ze mna swoim zdaniem na temat eko zywnosci:)


Mysle podobnie  , nie wierze w ta przereklamowana ekologie ale jaja kupuje bezposrednio od hodowcy bo mam taka mozliwosc :)


A takie greckie pomarancze to tez bym  spedzlowala :) :)

1 komentarz:

  1. madziorek-myslipisane
    2011/03/16 20:02:24
    no proszę ile nowego o koleżance się dowiedzieliśmy ;-) ja tez lubię łyżwy, ale mam rolki bo one są całoroczne ;-)
    -
    haftka54
    2011/03/16 20:12:29
    Tez zostałam zaproszona do tej zabawy, więc mam zaległości, nadrobię je przy najbliższym wpisie.Ale z tej zabawy dowiaduję się ciekawych rzeczy i trochę inaczej postrzegam blogowe koleżanki!
    -
    kraszynka
    2011/03/16 20:51:05
    Też lubię kaśkę melua i też lubię słodycze i też mi idzie w boczki.
    Grażyna
    -
    piegucha
    2011/03/17 02:34:35
    Trochę się rozczarowałam! Bo część rzeczy wiedziałam:P A łyżwy i ja lubie:) No to przepraszam, ze wciągnelam Cie do łancuszka, ale taki sympatyczny sie wydawal:(
    -
    damar5
    2011/03/17 09:46:37
    Piegucho,bo Ty juz naprawde duzo o mnie wiesz ,jak nikt! :)
    Za nic mnie nie przepraszaj , zabawa mila ale ja za takimi nie przepadam :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń