wtorek, 24 sierpnia 2010

Mam i ja :)

Dzis byl bardzo udany dzien :) Bylam na grzybach ,nazbieralam pol koszyczka bedzie pyszna zupa :)


 


 



A jak wrocilam to w skrzynce czekala na mnie niespodzianka z Wymianki Wakacyjnej  od Lucyny :)  http://ponitcedoklebka.blogspot.com/


Z koperty wyciaglam sliczna serwete i motylki szydelkowe :) oraz kartke z Elblaga ,tam jeszcze nie bylam, sezamki i kawe mrozona :)


Lucyno jeszcze raz bardzo Ci dziekuje , zachwycam sie dalej nad starannoscia wykonania :)


  alexls ,piegucha ,aeljot,isana_haft   bardzo dziekuje za komentarze , tak slicznie napisalyscie ,ze az skrzydla mi wyrosly :) :)


piegucha  a jednak  ciekawa Twoja praca bo inna niz moja :), i dalej Cie bede przekonywac ,ze lubisz przeswity hihi ,napisz ,ze lubisz ,no napisz hihih

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz