sobota, 21 sierpnia 2010

Wymianka wakacyjna

Moja niespodzianka wakacyjna dotarla juz do Wlascicielki, moge wiec i Wam pokazac i pochwalic sie co wypocilam :)


Zrobilam pierwszy w moim zyciu pinkeep do ktorego dolaczylam ,dlugo wyszukiwane sztalugi. Wzor  i caly pomysl "odgapilam"  z tego fantastycznego miejsca :) za co autorce bardzo dziekuje :) http://hearty-craft.blogspot.com/2009/07/blog-post_07.html


Jestem z mojego bardzo dumna ,mimo ,ze nie wyszedl doskonale ,ale wszystkie moje prace maja jakas wade, no ale jakos nie przeszkadza mi to :) :)


Haft wykonany na kanwie rustikal 16ct ,mulina Anchor ,w srodku tektura i troche flizeliny,dwa kwadraty zszyte razem i ozdobione pomaranczowa wstazeczka i iglami z niby perlami :) :)



Do wafelka dolozylam mala zawieszke z wazka i nenufarami,bo tak kojarza sie moje wakacje :) Lubie przyrode taka czysta i dzika ,i tak wlasnie powstala moja poduszeczka z niebieska oprawa :)


Haft wyszyty na 18.stce koloru ecru ,nici Anchor i DMC ,niebieski sznurek i niebieskie kamienie :)



 


Do tego dolozylam kilka przydasi,widokowke i czekoladki :) Calosc spakowalam i poleciala do Agaty :) Mam nadzieje ,ze sie spodobalo.


 



 


Piegucha ,przepraszam ,ze tym wpisem raczej Cie nie zadowolilam < emotek puszczajacy oczko>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz