sobota, 4 grudnia 2010

4 Grudnia

 


To Dzien Swietowania w mojej Rodzinie ,a mam Ja spora :)


Pochodze ze Slaska i wszyscy Faceci to Gornicy :),  w tym dniu zatem odkad pamietam zawsze swietowalismy ,teraz jak juz prawie Wszyscy ze "starej kadry"  sa na emeryturze to juz mniej ale zyczenia zawsze skladamy,ot taki mily gest :)


Zbojka -toz to my slaskie dziolchy :)Milo mi ,ze napisalas :)


Oprocz tego w tym Dniu obchodzimy tez z Mezem  swoje ,male i prywatne swieto :)


No i dlatego w tym Dniu oglosilam losowanie ,by jeszcze bardziej ow Dzien sobie umilic :)


Losowanie dokonane ,wiec do prezentacji :) :)


Pierwsze pudelko poleci do......


Chwila napiecia....


Karteczki przygotowane,ramie Maszyny Losujacej :) wprawione w ruch...


 


 



i juz za chwile,juz za momencik ,tadam.....



Moj skromny prezencik poleci do.... aneladgam :) Madziu ,gratuluje i mam nadzieje ,ze to co przygotowalam spodoba Ci sie :) Adres juz mam ,w poniedzialek przesylka wyrusza w droge :)


  I losowanie drugie ,propozycja wymianki ,ciesze sie ,ze mimo tak krotkiego okresu jaki zaproponowalam i tak znalazly sie wspaniale Osoby i zechcialy mi podarowac swoje dziela :)


Tak jak i w pierwszym przypadku ,karteczki z imionami zostaly wrzucone do naczynia ,ramie Maszyny Losujacej wprawione w ruch :


 



No i wedlug starego powiedzenia :kto pierwszy......


 



Aniu, w moim imieniu dziekuje Maszynie Losujacej ,bardzo mi milo ,ze mozemy wymienic sie naszymi pracami.Adres do Ciebie mam ale skrobne jeszcze krotkiego maila :)


 


Dziekuje Wszystkim  za zyczenia ,za wpisy ,za to ,ze jestescie i swymi slowami mnie dopingujecie :) Dziekuje Mamie ,ze nauczyla mnie haftowac bo bez Niej by mnie tu nie bylo i nie bylo by Was :)


Pozdrawiam a teraz lece swietowac :)


Do uslyszenia juz jutro,pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz