środa, 1 grudnia 2010

Dziś są....

"Dziś są twoje urodziny
Mimo złej pamięci wiem
Wybacz, że nie śpiewam "Sto lat", ale cóż
Z moim głosem lepiej nie :-)"


W rytm tej piosenki wchodze w kolejny rok blogowania :) To moj blog wlasnie ma dzis Pierwsze  Urodziny.Dokladnie rok temu z wielka niesmialoscia wystukalam pierwsze slowa i wkleilam pierwsze zdjecie. Dzis wiem ,ze nie zaluje tej decyzji bo zyskalam wiele :) Zyskalam wiecej odwagi,wiekszego obeznania w swiecie internetowym,poznalam wiele ciekawych miejsc ,ktorych wczesniej nie znalam,ale przede wszystkim zyskalam wiele Znajomosci a nawet Przyjazni :) Kazde slowo napisane wlasnie przez Was utwierdzalo mnie w przekonaniu ,ze to co robie ma sens a to dla mnie bardzo wazne:)


Dziekuje ,Wam ,ze bylyscie ze mna przez ten caly ,dlugi rok :) i prosze o wiecej :) :)


Dlugo sie zastanawialam nad Niespodzianka dla Was i pare dni temu podjelam decyzje ,ze sie odwaze :) i zorganizuje dla Was mala Zabawe :) Z pelna swiadomoscia nie nazywam mojej propozycji popularnym Candy ,nie chce rozglosu ,chcialabym by moj Drobiazg ,ktory mam do zaproponowania ,trafil w rece Osoby regularnie do mnie zagladajacej :)


No to tadam oglaszam Zabawe na Pierwsze Urodziny :)


Do zaproponowania mam male pudelko biale i eleganckie :) a w srodku niespodzianke :)


 Malenki  drobiazg wykonany przeze mnie,ksztalt typowy ,zadnych udziwnien w kolorach  swiatecznego zlota,zieleni i czerwieni:) Do tego cos kupionego,cos cieplego i pachnacego , malenki przydas :) i swiateczne zyczenia :) Kto chce otrzymac ode mnie niespodzianke ,serdecznie zapraszam :),uwielbiam niespodzianki dlatego nie zdradze "serca" pudelka :)


 



Ale to nie koniec:) myslalam dalej i nie przespalam kolejnej nocy :) zastanawiajac sie czy wypada i czy znajdzie sie Ktos chetny na te moje wypociny:)


Ale co tam to moj blog i moj pomysl :) zaryzykuje.


Chcialabym, zaproponowac Komus wymianke ,taka mala i prywatna.Jak pisalam: lubie niespodzianki ,lubie prezenty i zawsze sie nimi ekscytuje. Moze znajdzie sie Ktos chetny i wymieni sie ze mna swoja pasja  byloby mi niezmiernie milo :)


Do zaproponowania mam kolejne pudelko tym razem aniolkowe i zlote :)



 A w nim prawie to samo co w pudelku pierwszym :) Malenki  drobiazg wykonany przeze mnie w kolorach  swiatecznego zlota,zieleni i czerwieni:)ale nie taki sam jak w pudelku pierwszym :)  Do tego cos kupionego,cos cieplego i pachnacego , malenki przydas :) i swiateczne zyczenia :) No i mam warunki ,a co wolno mi hehe.Wymianka musi byc prawie  natychmiastowa ,w nastepny poniedzialek musialaby byc wyslana (znajac predkosc z jaka dziala poczta),uprzedzam tez ,ze nie mieszkam w Polsce (koszty przesylki),i otwieramy nasza wymianke w Wigilie najlepiej gdyby znalazla sie pod choinka :) i najdalej w Pierwszy Dzien Swiat sie nia chwalimy na naszych blogach. Ma to byc cos na prawde bardzo skromnego ,niekoniecznie swiatecznego ale zrobionego z sercem :)


 


Pudelka sa male i zamierzam je wlozyc do babelkowej  koperty i  wyslac jako list polecony:)


Jesli i przy Zabawie, i przy Wymiance  znajdzie sie wiecej niz Jedna Osoba chetna dokonam losowania a wyniki oglosze 4 Grudnia ,w dniu dla mnie bardzo szczegolnym,az pod trzema wzgledami.


Zapraszam:) 


 


 


 


 


 


P.S. Troche zżera mnie trema ;-)P


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz