sobota, 25 grudnia 2010

Świąteczna wymianka z Anek :)

 Przy okazji pierwszej Rocznicy mojego Bloga oprocz rozdalnictwa ,ktore przypadlo Aneladgam zaproponowalam rowniez wymianke do ktorej zglosila sie Anek :)


Dla Ani przygotowalam malenka ,swiateczna zawieszke :)


Kanwa biala 18-stka ,nici DMC i Anchor ,wzor Poinsettia :)



 Do pudelka dorzucilam kilka drobiazgow i calosc poleciala do Ani :)


 



Od Ani natomiast dostalam paczuszke zapakowana w papier i ze slicznym kocim znaczkiem wizytowka :)



Gdy papier rozpakowalam to prawie zemdlalam :P


Dostalam sliczna i ogromna Pagode wyszywana na kanwie z metalizowana zlota nitka ,ozobiona koralikami i filcowa kulka :) Metalowa puszeczke i kartke recznie robiona:)



Kilka szczegolow Pagody:



Kartka,z tych wszystkich wlasnie kartek bedacych dodatkiem do gazety to ta podobala mi sie najbardziej  no i mam to szczescie ,ze jestem jej wlascicielka :)



W slicznym pudelku ukrylo sie kilka pieknych drobiazgow :herbatki moje ulubione :) ,metalizowane nici,malenkie zawieszki i lukrowany piernik :)



Aniu bardzo Ci dziekuje za te piekne prezenty i mam nadzieje ,ze moimi nie bylas zawiedziona :)


 


Przy okazji pokaze Wam co krylo sie w drugim pudelku ,ktore polecialo do Aneladgam.


Zrobilam podobny trojkacik tylko ,ze z ostrokrzewem dane te same :kanwa biala 18ct,mulina DMC i Anchor oraz koraliki Mill Hill



Zawartosc pudelka podobna jak u Ani :)


 


I obie zawieszki razem dla porownania.



 


Konczac dziekuje Wszystkim za swiateczne zyczenia tu na blogu ,w postaci kartek i droga mailowa .Jest mi bardzo milo ,ze wokol mnie sa Osoby ,ktore mysla o mnie i dziela sie swiatecznym slowem :)


Milego Swietowania  zyczy Dana :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz